loading...
آنلاین
mohammad بازدید : 28 سه شنبه 08 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر 


قیمت : 12900 تومان


برند : Firooz


خرید پستی لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر 


قیمت لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر


 


نقد و بررسی تخصصی

پوست لطیف کودکان در مقایسه با بزرگسالان سریع‌تر رطوبت خود را از دست می‌دهد. بنابراین استفاده از لوسیون بدن برای کودکان یک الزام است نه انتخاب. برای آرامش کودک لازم است بدن او را پس از استحمام یا قبل از خواب با لوسیون مرطوب‌کننده ماساژ دهید.

«فیروز»

 

 

 

گروه بهداشتی «فیروز» در سال ۱۳۵۳ با مشارکت شرکت جانسون اند جانسون آمریکا، به عنوان اولین تولید کننده محصولات بهداشتی کودک، در خاورمیانه آغاز به کارکرد و امروز پس از گذشت ۴۰ سال به عنوان بزرگترین تولید کننده تخصصی محصولات کودک، در ۵ گروه محصولی، کالاهای متنوعی را عرضه می‌کند.

 

کلیه محصولات این شرکت در واحد تحقیق و توسعه، با همکاری مراکز علمی مطالعه و فرمول‌سازی شده و پس از آزمایش‌های کلینیکی دوره‌ای و تست‌های گوناگون بر روی مواد اولیه و اثبات سازگاری محصول با پوست لطیف کودکان به مرحله تولید می‌رسد.

لوسین بدن کودک «فیروز» مدل Lavender

رایحه‌ی خوشبوی این لوسیون با گذشت زمان ملایم‌تر شده و با توجه به ترکیبات خاصی که «فیروز» برای همه‌ی محصولاتش در نظر می‌گیرد باعث آلرژی و حساسیت در کودک نمی‌شود و برای بزرگسالانی که پوست حساس دارند هم مناسب است.

لوسین بدن کودک «فیروز» مدل Lavender

به دلیل اینکه پوست کودک در مقایسه با پوست بزرگسالان خشک‌تر است باید مراقبت بیشتری هم از آن شود. برای برگرداندن رطوبت پوست کودک، لوسیون برند «فیروز» با عصاره‌ی اسطوخودوس یکی از بهترین انتخاب‌ها است. لوسیون 250 میلی‌لیتری «فیروز» با عصاره‌ی اسطوخودوس و خاصیت آرامش‌بخش خود می‌تواند علاوه بر تامین رطوبت پوست کودک، حس سبکی و راحتی زیادی را برای او به ارمغان بیاورد. این لوسیون دارای مواد مرطوب‌کننده با ماندگاری 24 ساعته است و باعث نرمی پوست شده و خاصیت ارتجاعی آن را بالا می‌برد و از پوست در برابر سرما و سوختگی‌های ناشی از ادرار سوختگی و پوشک جلوگیری می‌کند.

فواید استفاده از لوسین بدن کودک

در چنین مواردی استفاده متناوب از لوسین‌های مرطوب‌کننده بدن، می‌تواند ضمن حفظ لطافت و شادابی پوست کودک،‌ از تشدید خشکی و اگزما جلوگیری کند.

فواید استفاده از لوسین بدن کودک

پوست کودکان به خاطر تازگی، ‌ظرافت خاص و لطافت نسبت به بزررگسالان، نیاز به محصولات ویژه‌ای دارد که در فرمولاسیون آن‌ها این مشخصه‌ها وجود داشته باشد. در متریال این محصولات بایستی ترکیباتی کاملا ایمن و مطمئن به کار رفته باشد که ضمن حفظ و تامین لطافت پوست به او آسیبی وارد نکند. گاهی برخی از کودکان به دلایل خاصی دچار خشکی پوست و اگزما می‌شوند. علاوه بر این در فصل‌های سرد سال و یا در آب ‌و هوای خشک این حالات تشدید می‌گردد.

لوسین بدن کودک «فیروز» حاوی دپانتنول

این ویتامین در تنظیم تعادل آب، چربی پوست، شادابی و طراوت آن نقش بسیار موثری دارد و خارش، التهابات و تحریکات پوستی را کاهش داده و التیام بخش آسیب‌های پوستی است.

لوسین بدن کودک «فیروز» حاوی دپانتنول

در این لوسیون دپانتنول وجود دارد که پس از عبور از لایه‌های سطحی پوست به ویتامین B5 تبدیل شده و این فرایند در تنظیم آب و چربی پوست، نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند. به طور کلی دپانتنول پیش‌ساز ویتامین B5 بوده که به راحتی از لایه‌های پوست عبور کرده و در زیر آن به ویتامین B5 تبدیل می‌شود.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


محصولی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم لوسین بدن کودک اسطوخودوس از برند «فیروز» است که تحت مدل Lavender معرفی شده است. این لوسین که در بسته‌بندی پلاستیکی شکل با درب پلاستیکی ارائه شده،‌ حاوی 250 میلی‌لیتر لوسین است. این محصول کاربرد مرطوب‌کنندگی همراه با نرم‌کنندگی دارد. عصاره اسطوخودوس به کار رفته در ساختار این لوسین باعث خوابی راحت و با آرامش می‌شود. این مدل از لوسین برند «فیروز» کاملا ملایم و سازگار با پوست بدن، بدون هیچ‌گونه حساسیت و آلرژی است. این محصول همراه با مواد چرب‌کننده و امولینت‌های گیاهی خاص، بدون اثر چربی روی پوست بوده و  با اثر ماندگاری 24 ساعته،‌ هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است.


 



تصاویر بیشتر


 



لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر
لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 


















لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر









رتبه: ۴٫۳ - ‏۹۲ مرورخرید اینترنتی لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر و قیمت انواع کرم، بالم و لوسیون کودک و نوزاد فیروز از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا.










تصاویر بیشتر برای لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیترگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر ...







لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر لوسیون مرطوب کننده بدن حاوی عصاره اسطوخودوس 250 میلی‌لیتری فیروز. از 12,255 تا 12,900 تومان.








لوسيون بدن کودک فيروز مدل Lavender حجم 250 ميلي ليتر - ترب








‎ریال ۱۰۳٬۲۰۰
خرید لوسيون بدن کودک فيروز مدل Lavender حجم 250 ميلي ليتر ، خرید Firooz Lavender Baby Body Lotion 250ml ، لیست قیمت لوسيون بدن کودک فيروز مدل ...







لوسیون بدن کودک فیروز حاوی اسطوخودوس حجم ۲۵۰ میلی لیتر ...









رتبه: ۵ - ‏۲ مرورلوسیون بدن کودک فیروز حاوی اسطوخودوس حجم 250 میلی لیتر ... می‌کنیم لوسین بدن کودک اسطوخودوس از برند «فیروز» است که تحت مدل Lavender معرفی شده است.







لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر







محصولی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم لوسین بدن کودک اسطوخودوس از برند «فیروز» است که تحت مدل Lavender معرفی شده است. این لوسین که در بسته‌بندی ...








قيمت و خريد لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میل









رتبه: ۵ - ‏۲ مرورقيمت لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میل | خريد اينترنتي لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میل | خرید لوسیون بدن کودک فیروز مدل ...







لوسیون بدن کودک فیروز مدل اسطوخودوس حجم 250 میلی لیتر ...







لوسیون بدن کودک فیروز مدل اسطوخودوس حجم 250 میلی لیتر ... می‌کنیم لوسیون بدن کودک اسطوخودوس از برند «فیروز» است که تحت مدل Lavender معرفی شده است.








لوسيون بدن کودک فيروز مدل Lavender حجم 250 ميلي ليتر | ...







لوسيون بدن کودک فيروز مدل Lavender حجم 250 ميلي ليتر -








لوسیون بدن کودک فیروز با عصاره اسطوخودوس حجم 280 میلی ...









رتبه: ۴٫۸ - ‏۱۳ مرورجدیدترین مدل‌های کرم، بالم و لوسیون کودک و نوزاد فیروز با بهترین قیمت در دینگولند. ... محصولات مرتبط. لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر.







41 مدل بهترین لوسیون بدن [ مارک های معروف ] در سال 2020 با ...







۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - خرید لوسیون روشن کننده بدن پریم مدل Corpex حجم 200 میلی لیتر. برای مراقبت ... خرید لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر.








فیروز Firooz | فروشگاه اینترنتی رزنا







لوسیون بدن کودک فیروز مدل Shea And Cocoa Butter حجم 250 میلی لیتر. 13,900 تومان ... شامپو بدن بچه فیروز مدل Lavender حجم 450 میلی لیتر. 12,900 تومان ...








لوسیون مرطوب کننده بدن حاوی عصاره لاوندر فیروز حجم ۲۵۰ ...









رتبه: ۳ - ‏۳ رأیلوسیون مرطوب کننده بدن حاوی عصاره لاوندر فیروز حجم ۲۵۰ میلی لیتر. Firooz Body Lotion Lavender 250 ml. افزودن به علاقه ... ژل دور چشم درماسیف حجم ۲۰ میلی لیتر.







فیروز | easyshopy







پک شامپو سر و بدن کودک فیروز مدل Lavender. 26,000 تومان. رای ناکافی ... لوسیون بدن کودک فیروز مدل Aloe Vera حجم 250 میلی لیتر. 12,900 12,130 تومان.








شامپو - پاکیزلند







لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر. ناموجود. اطلاعات بیشتر ... لوسیون پاک کننده بدن فیروز مخصوص کودک حجم 200 میلی لیتر. ناموجود.








چیپس خلالی سلفونی مزمز - کالای ایرانی ، برند ایرانی ...







لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender حجم 250 میلی لیتر. 12,000 تومان. موجود در 2 فروشگاه. وازلین کودک فیروز حجم 100 میلی لیتر. 4,500 تومان. موجود در 2 ...








خرید لوسیون بدن کودک فیروز مدل Lavender » فروشگاه ...






محصولی که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم لوسین بدن کودک اسطوخودوس از برند «فیروز» است که تحت مدل Lavender معرفی شده است. این لوسین که در بسته‌بندی ...








قیمت لوازم بهداشت و مراقبت بدن






قیمت ندارد. لوسيون و شير بدن فيتومر مدل Oleocreme حجم 250 ميلي ليتر. قیمت ندارد ... اسپري روغن بچه فيروز با عصاره Lavender حجم 200 ميلي ليتر. قیمت ندارد.








لوسیون مرطوب کننده بدن فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس حجم ...







لوسیون مرطوب کننده بدن فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس حجم 250 میلی لیتر. قیمت فعلی: 11،500 تومان. افزودن به سبد خرید. پیشنهاد سایر مادران. روغن بدن کودک ...








لوسیون بدن کودک فیروز با عصاره اسطوخودوس | فروشگاه ...







حجم : 250 میلی لیتر ... لوسیون بدن کودک با عصاره اسطوخودوس با ph طبیعی مناسب پوست لطیف کودکتان طراحی ... لوسیون 250 میلی لیتری فیروز با عصاره‌ اسطوخودوس و خاصیت آرامش بخش خود می‌تواند علاوه بر ... پوشک بارلی مدل اکونومی سایز ۳.

تعداد صفحات : 303

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو